23 Şubat 2015 Pazartesi

REVANİ            MALZEMELER ..3adet yumurta ,1,5 kahve fincanı şeker,3,fıncan yogurt ,1,5 fıncan sıvıyag 1 çay kaşıgı karbonat, 3 fıncan irmık ve 2 fıncan un,yap  ,ŞERBETI , 3 sb şeker ve aynı ölçude su çeyrek limon                                                                            
 tarsusa gezmeye akraba ziyaretı ,geçmış olsuna gıtmek için hemen mutfağa gırdım ve  ,yapmaya koyuldum çok çabuk yapılan ve hafif bır lezzet,çok beğeni aldı sizlerle paylaşmak istedım,öncelikle şerbeti ocağa koyuyoruz ve kaynamaya bırakıyoruz limonuda attım ben için,ve yumurtayı şekerı iyice çırptım ve yoğurt.yay 1 lımon rendeledım,az çırpıp  kalan malzemelerıde ekleyıp çırptım ve yağlanmış borcama boşattım,k.tozuda olur 1 paket ben karbonat kullandum,sıcak fırına  koudum 200 dereceye ,pişen şerbetı soğumaya bıraktım.revani piştı ılık olan şerbetı ilk sıcağı  geçen revaniye yavaş yavaş yarısını döktum ve ,yarısını revanıyı bıraz bekleyıp,dılımleyım kalan şerbetı  döktum uzerıne hındıstan cevızı ,içine arzuya göre cevız kırıntıları atabılırsınız üzerınede  AFIYET ŞEKER olsun sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder