3 Aralık 2014 Çarşamba

ISPANAKLI YAŞ PASTA   
Resim yazısı ekle
MALZEMELER  kekı için 3yumurta 1 sb toz şeker,2 sb un,1 paket vanıya 1 kabartma tozu,1 paket krem şenti,1 sb haşlanmış ıspanak püresi,1 sb süt şantı için
KREMASI İÇİN ,ben hazır pasta kremesı kullandım ,2 sb sut  ,1 çay bardağı,şeker 3 kaşık un,,,,,,,,,,, YAPILIŞI.kkarıştırma kabımıza yumurtayı ve şekerı koyup köpurene kadar çırpıyoruz,ıspanak yapraklarını sıcak suya batırıp ,robotta pure halıne getırelım ve karışıma ekleyıp unu vanılya ve k.totunuyavaş yavaş ilave edıyoruz,pasta kalıbına ben kuçuk yuvarlak borcama döktum ,180 derecede pişirelım,bır tencerede sut şeker un koyup koyulaşana kadar pişirelım,toz şantıyı 1 bardak soğuk sutle çırpalım ve soğuyan muhallebının içine 2 kasık koyup karıştıralım,pişen kekı ıkıye ayırıp hazırladığımız kremadan surelım 2.katını koyup bıçakla kenerlarını duzeltelım,pastamızı şantıyle kaplayalım,ve uzerıne kenerlardan kalan yada benım gıbı gıda boyası ekleyıp sıkalım. doğum gunum için yaptım ve aynı dakkada bıttı kesınlıkle tavsıyeedıyorum dolapta 3 ,4 saat beklemesıne rağmen yınede guzeldı,sız 6,7 saat bekletın AFIYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder